Výsledky vyhledávání pro dotaz benefity:

Výsledky vyhledávání v sekci: Průvodce světem kávy

Zdravotní benefity pití skořicové kávy

Káva má několik výhod. Kromě boje s únavou zvyšuje i úroveň bdělosti a bdělosti a může mít ochranný účinek proti různým chorobám. A více:Mírná spotřeba kávy pomáhá mírně zlepšit sportovní výkon a usnadňuje trávení a současně snižuje chuť k jídlu.A není nic lepšího než vyzkoušet různé vůně kávy, dokud si nevyberete svého oblíbeného. Může existovat i několik ideálních kombinací, ale existuje partner, který je prostě dokonalý, aby vylepšil chuť espressa: skořice , která je jedním z nejstarších koření na světě a jedním z nejpřínosnějších pro naše zdraví .Skořicová kávaV práškové nebo skořicové tyčince je bohatá na vlákniny, mangan, vápník, železo a vitamín K - výživné látky pro naše tělo. Kromě toho skořice snižuje riziko cukrovky, zpomaluje stárnutí, má protizánětlivé vlastnosti, snižuje riziko srdečních chorob a - překvapení - pomáhá zhubnout.Studie představená na konferenci American Heart Association v roce 2017 uvedla, že skořice má antioxidační a protizánětlivé molekuly, které chrání tělo před poškozením způsobeným stresem a pomáhají zhubnout.

4 důvody, proč si dopřát kávu každý den

Neříkáme vám, že každý den musíte pít spoustu kávy. Jednoduše říkáme, že to skutečně pomáhá vašemu tělu a vaší náladě, pokud je konzumováno s mírou - asi 2 až 4 šálky denně!1. ZLEPŠENÍ METABOLISMUKofein dává vašemu tělu přirozenou podporu energie a zvyšuje váš metabolismus. Kromě toho také pomáhá minimalizovat bolest související s cvičením.Podle studie časopisu Journal of Applied Physiology měli instruktoři s obsahem sacharidů obsahujících kofein neuvěřitelných 65% glykogenu ve srovnání s atlety, kteří jedli pouze sacharidy. Ve skutečnosti je glykogen životně důležitý pro to, aby naše svaly správně fungovaly, takže zvýšení těchto hladin může pomoci našim svalům lépe pracovat a zotavovat se mnohem rychleji.2. BUTEDE VÍCE HAPPYPodle některých studií jsou lidé, kteří denně pijí 2 až 4 kávy, šťastnější a méně pravděpodobné, že budou v depresi.3. ZDROJ PROTI OXIDIZACIAnketa University of Scranton uvádí, že káva je „hlavním zdrojem antioxidantů v americké stravě.“ Vedoucí studie Joe Vinson, Ph.D., profesor chemie na univerzitě říká: „Američané získávají více svých antioxidantů kávy než jakékoli jiné jiný zdroj potravy. Nic jiného nepřichází. „4. SNÍŽENÍ RIZIKA ROZVOJOVÝCH DIABETŮ 2Studie americké chemické společnosti zjistila, že lidé, kteří pijí čtyři nebo více šálků kávy denně, snižují své šance na rozvoj diabetu typu 2 o 50 procent.